Dag 1 we vertrekken

Nederland, Breda

Vanmorgen eerst vooral vroeg op. Om 7 uur zitten we in de auto zodat we genoeg tijd hebben, ook als er files staan en die staan er eigenlijk altijd.

Vandaag om 9.00 uur moeten we op Schiphol zijn om de auto te laten parkeren. Luxe hoor, we maken voor het eerst gebruik van valet parking en met de korting is het even duur als op P3. De auto wordt voor de deur bij Schiphol opgehaald, de papieren ingevuld met foto's van de km-teller en de buitenkant van de auto, netjes hoor.

We gaan in de rij staan voor het inchecken en om de bagage af te geven. Daarna snel nog even buiten roken en 3 uur later gaan we dan echt de lucht in.

We vliegen met Malaysian Airlines rechtstreeks op Kuala Lumpur, de vlucht verloopt uitstekend. Danny valt zoals altijd in slaap gedurende de vlucht, maar ik blijf helaas wakker ondanks verwoede pogingen om te slapen. Het personeel is erg vriendelijk en ook het eten is lekker, zeker voor vliegtuigbegrippen, maar we zijn blij als we weer uit mogen stappen.