Dag 29 weer thuis

Nederland,

Vlak voor aankomst krijgen we weer wat te eten. De derde keer en ook nu word ik niet vrolijk, maar des te blijer met de hamburger in San Francisco 😜.
We komen net na half elf zonder vertraging aan op Schiphol. We hadden wind mee en het uur vertraging is ingehaald.

Bij de bagagebanden staat niet aangegeven waar we moeten zijn, dus loopt een groepje passagiers uit ons vliegtuig alle banden af tot ze de juiste hebben gevonden. Wij volgen ze van een afstandje en maken het ons zo wat makkelijker. Onze bagage arriveert ook én snel mag ik wel zeggen, zeker voor Schipholse begrippen.

De douaniers pikken voor ons iemand ertussenuit om de koffers te doorzoeken. Heeft Danny mazzel met zijn sigaretten.

Buiten wachten we in het zonnetje, al is het fris, op de shuttlebus naar het Mariott hotel. In de bus raken we in gesprek met een jong stel uit Colorado, ze gaan een weekje op Rijn cruise. Je weet wel zo’n reisje die wij met de Zonnebloem associëren. Ze zullen de gemiddelde leeftijd aardig drukken 😜.

Bij de receptie van het hotel krijg ik een uitrijkaart, die bij uitrijden niet werkt dus de slagboom wordt op afstand geopend. En weg zijn we, de laatste etappe naar huis.

Net na tweeën parkeert Danny de auto op onze oprit, hij bekommert zich om de bagage en ik mag meteen naar binnen naar Snoet. De schat ligt op een kussentje te slapen in het raamkozijn en hoort mij niet eens binnenkomen. Ze wordt duidelijk een jaartje ouder, maar als ze me uiteindelijk ziet dan is het gemiauw en gedraai rond mijn benen niet meer te stoppen. Er is in ieder geval één blij dat we weer thuis zijn😽.

Feitjes:
  • 11 staten
  • mijlen: 3.925
  • km’s: 6.3167
  • generator: 11 uur
  • propaan/gas: 9,9 gallon / 37,5 liter (€ 34,18)
  • benzine: 426,4 gallons / 1.614 liter (€ 1.253,21)
  • verbruik: 9,6 gallon per mijl / 4 km per liter

De bezochte staten tot nu toe is flink toegenomen deze vakantie. Het totaal staat nu op 24.

Dankjewel voor de heerlijke verslagen. Mocht je ooit ander werk zoeken.....ga een boek schrijven zou ik zeggen (⁠•⁠‿⁠•⁠). Voor Snoet is het heerlijk dat jullie er weer zijn 👍. Tot snel 😘

Anke 2023-04-21 16:07:20

ja ja , er was er niet één die blij was met jullie thuiskomst maar nog ééntje na vier weken snoes kattebak verschonen. gred