Dag 24 terug thuis

Nederland, Haarlemmermeer

Na een lange vlucht, waar ik gelukkig wel een beetje heb kunnen slapen, komen we in Nederland aan. Ik was blij dat ik aan boord van een stewardess een andere zitplaats kreeg bij de nooduitgang, ook al zaten Danny en ik daardoor ver uit elkaar. Danny had daardoor ook ineens een stoel naast zich vrij, wat ook fijn is en hij slaapt sowieso altijd makkelijk. Na het eten is hij bijna meteen gaan slapen, de bofferd.

Ik zat tijdens de vlucht naast een jonger Nederlands stelletje dus kon nog wel wat kletsen. Mijn benen kon ik goed kwijt dus was de reis minder vermoeiend dan op de heenweg. We zijn allebei erg tevreden over Malaysian Airlines. Het eten was lekkerder dan we gewend zijn en het personeel heel behulpzaam.

Als we weer in de auto zitten naar huis, merken we dat we beiden moe zijn. Bij thuiskomst doen we niet veel meer, de koffers zetten we neer en we ploffen op de bank. De katten komen ons meteen gezelschap houden. Die hebben ons gemist en wij hen ook een beetje 😍. De was komt later wel.