Dag 1 Vertrek van Breda richting Schiphol

Nederland, Breda

Zelf ben ik vrij vandaag; ’s morgens nog even snel naar de kapper, was weer nodig na vijf maanden. Zonde van de tijd die je daarmee kwijt bent vind ik altijd.
Danny is vanmorgen vroeg naar zijn werk gegaan. Ik draai nog wat wasjes, pak de koffers zover in en maak het huis aan kant, zodat we vrijwel direct nadat Danny thuis is, kunnen vertrekken naar het Best Western Hotel in Uithoorn. Daar laten we de auto de hele vakantie staan en zullen we om 7.00 uur met de shuttlebus naar Schiphol worden gebracht.

Danny is om half vijf thuis, snel nog even kijken of hij ook nog iets in de koffers kan krijgen 😊. Jeetje wat hebben we weer een zooi bij, dat heb je met kamperen; handdoeken, onderlakens, koekenpan en meer.

Om zes uur zitten we in de auto naar Uithoorn, na nog een dikke knuffel aan Bowie voor we de deur sluiten. Pa komt onze kat om de dag verzorgen en met een beetje geluk krijgt hij Bowie deze keer wel te zien. Sinds Bowie blind is verstopt hij zich juist minder en blijft zelfs zitten als er visite is. Dus wie weet kan pa hem af en toe een aai over de bol geven voor ons.

Aangekomen in het hotel de bagage in de kamer gedropt en wat eten. In het hotel kunnen we niet terecht omdat het vrijdag is, maar een paar honderd meter verderop zit een busstation met drie eetgelegenheden. We kiezen voor de pizzeria en ik moet zeggen het was heerlijk. Personeel erg vriendelijk net als in het hotel trouwens, een goede start van onze vakantie.

Terug in het hotel na een korte wandeling, spring ik onder de douche en kom er achter dat ik de tandpasta vergeten ben. Shit, morgen maar even kijken op Schiphol. Daarna duiken we het bed in, morgen gaat de wekker om 6 uur, op tijd opstaan voor de echte reis.