Dag 24 en 25 terug in Nederland

Duitsland, Düsseldorf

De tweede vlucht vanaf Atlanta naar Düsseldorf verliep niet bijzonder, buiten dat ik lekker veel beenruimte had en Danny ook meer dan gemiddeld. Lang leven seatguru! Onze rij staat vanwege de kromming van het vliegtuig schuin op de rij stoelen voor ons. Dat betekent dat ik mijn benen bijna languit kan leggen en dat wil wat zeggen met mijn 1,90m.
Delta bevalt sowieso beter dan Lufthansa, wat een crime was dat vorige keer op de heenweg. De stoelen oud en doorgezakt, je voelde het ijzer door de zitting heen komen.

We hebben op de tweede vlucht wel schermpjes inclusief koptelefoon dus we kijken eerst allebei film tot Danny in slaap valt. Ik doe ook maar een poging om te slapen.

Het is ochtend als we aankomen in Düsseldorf, nu alleen nog naar huis rijden, de kat kroelen en uitrusten. Morgen zijn we gelukkig vrij, dat bevalt beter dan meteen de dag erna weer aan het werk.

Jammer maar onze vakantie zit er weer op, met heimwee maar ook veel mooie herinneringen kijken we terug op onze reis. Wat een geweldig land is de VS toch, ik weet zeker dat we vaker terug zullen gaan.