Dag 26 weer thuis

Nederland, Schiphol

Begin van de middag arriveren we op Heathrow. In Londen stappen we over na een wachttijd van een uurtje en dan val ik voor het eerst van mijn leven in slaap in een vliegtuig. Nee, ik lieg, de tweede keer.

De eerste keer was toen ik ziek in Hurghada aan boord stapte. Tijdens de busrit naar de luchthaven was ik ontzettend misselijk geworden. Bij aankomst moest ik meteen overgeven en we kwamen daardoor als laatste bij de incheckbalie. De medewerker zag hoe beroerd ik er aan toe was en gaf ons geweldige plekken.

Nu de tweede keer dus, met mijn hoofd voorover op de duvet, aangeschaft bij Walmart, val ik als een blok in slaap en word pas wakker doordat de stewardess mij wakker maakt. Die duvet gaat de volgende keer ook mee als handbagage 😊.

Aangekomen op Schiphol, staan we lang te wachten op onze bagage, maar gelukkig na een uur komen daar de koffers. We horen bij de gelukkigen die wel met bagage naar huis mogen van Schiphol 😅.

Ik pleeg een telefoontje om te melden dat we buiten staan en de shuttlebus naar de parking komt ons ophalen. We zitten met enkele medewerkers in het busje, want ze bieden ook valet parking aan. We worden netjes voor onze auto afgezet op het parkeerterrein. Wat een service van ShuttleparkerenSchiphol!

We zien op de wand van de loods voor onze auto een sticker dat er geen auto’s mogen staan en onze auto staat daar dan ook helemaal in zijn uppie. De chauffeur stelt ons gerust, omdat we zo lang weg waren, bleef onze auto staan. Maar inmiddels mogen op deze rij geen auto’s meer geparkeerd worden, vertelt hij.

De koffers leggen we in onze auto en we vertrekken naar huis. Het is bijna acht uur als we thuis komen. Dat wordt afzien morgen als ik weer moet werken. Danny heeft nog een dag vrij om bij te komen.