Een rustig dagje

Frankrijk, Laroquebrou

Ja, vandaag was inderdaad een wat rustige dag. Het weer is nog steeds prima, volop zon en weinig wind. Stonden geen cols op programma en dus alleen een paar côte's die niet al te moeilijk waren. Omdat mijn voorraad aardig leeg was meteen maar bij winkeltje aangegaan en daar wat fruit en drinken ingeslagen. Brood had ik nog en rest zou ik vanmiddag wel kijken. Had me gisteravond trouwens best gered met wat ik nog had. Pannetje meenemen had gekund maar daar komt meer bij: ook brander en gastankje en natuurlijk nog eten. Weegt toch weer nodige en als er geen winkels zijn is dat eten ook moeilijk te krijgen. Wat ik nu wel doe is s middags al kijken of er ergens te eten is en zo had ik vandaag een omelet gescoord. Verder nog een andere wielrenner geholpen. Die had zadel van de fiets loszitten en geen imbussleuteltje bij zich. Ik natuurlijk wel en daarmee was hij zeer blij. Kon ie weer normaal verder fietsen met kameraden. Vlak voor de camping kwam ik nog ijscobar tegen, daar ook maar dankbaar gebruik van gemaakt. Heb ik mijn dessert inmiddels ook gehad. Eerste camping in Rocamadour had nog plaats genoeg, kon uitzoeken waar ik wilde staan. Helaas geen restaurant bij maar wel dicht in de buurt. Biertje was er nog wel te krijgen: proost!
Op teller vandaag 102 km, 5 Côte's gehaald en geen cols.

Zo leuk om jou te volgen op je avonturen

Helene Van Oversteeg-van Dasler 2023-05-31 19:08:52

👍

Jan 2023-05-31 19:44:37

Dat 🍺 heb je zeker verdiend, hier net terug van dag 2 van de wandel4daagse, succes verder

Edwin 2023-05-31 19:46:18

Proost!

Mariska 2023-05-31 20:32:53

Proost, je hebt het verdiend, veel succes morgen, groetjes