Aan de Costa in Olberg bij Tjelta

Noorwegen, Tjelta

Wie had dat vooraf gedacht, lijkt wel vorig jaar Spanje. Vanmorgen op tijd op en normale riedeltje afgewerkt. Bij receptie nog niemand dus maar 100 kr. In envelop gedaan die daarvoor lag. Vervolgens weer op pad. Dag had eigenlijk 2 gezichten: allereerst weer klimmen en dalen door woest en ruig landschap, vanmiddag meer langs de kust waar open landschap en meer vlakke wegen. Nou ja wegen, allerlei paden heb ik gezien, sommige met hindernissen. Ontmoette nog 2 jongens die paar dagen dit deel route volgden. Gingen eerst wel sneller maar later kwam ik ze weer tegen met lekke band. Eind vd middag nog keer. Door vlakke deel kon ik aardig doortrappen en zit nu vlak onder Stavanger. Daar morgen weer een eerste overtocht. Zit nu weer op camping vlak aan zee met ondergaande zon.
Vandaag 106 km en totaal staat nu op 713.

Goed bezig Willy. Mooi dat je nog mooi weer hebt. Wij hebben dat hier ook nog. Succes verder.

Erik & Carla 2018-05-24 21:29:04

Mooi verslag Willy. Ik keek vanavond naar het Europese weer en zag het hogedrukgebied boven Noorwegen. 29 graden in Noorwegen. Bij ons wordt het zaterdag 28 graden. Veel plezier Willy.

Andre Kruiper 2018-05-24 21:47:13

je gaat als een speer, mooi hoor