Een rustig dagje eindigt op mooie camping

Verenigd Koninkrijk, Craster

Vanmorgen moest alles weer ingepakt worden. Was al op tijd wakker maar kon rustig aan doen want afstand vandaag was niet al te ver. Buiten leek het aardig weer alhoewel het aardig bewolkt was, hier en daar stukje blauwe lucht. Rond 9 uur was ik startklaar en vertrokken. Eerst weer naar Seahouses waar de route eindigde. Vervolgens verder langs de kust naar het zuiden en kwam door plaatsjes als: Beadnell, Craster, Boulmer en Alnmouth. Al vrij snel kwam ik het stel uit Haarlem ook weer tegen, ben hun namen alweer vergeten, maar ik zie nog wel weer. Gaan ook dinsdag met de boot en vandaag hebben ze net andere camping uitgezocht als ik. Zij hadden koffie net op en ik heb daar ook maar bakkie genomen met koek erbij natuurlijk. Verder gebeurde er vandaag eigenlijk niet zo veel. In de middag kwam er steeds meer zon en werd het ietsje warmer. In Warkworth kwam ik winkeltje tegen en daar boodschappen gedaan want de camping moest hier ook in de buurt zijn. Via Google weg gevonden en dan kom je ineens na korte afdaling voor een rivier te staan. Aan overkant paar mensen met kinderen die met voeten in water staan. Lijkt niet al te diep en ik kan zien dat auto's er doorheen gereden zijn. Nog eens kijken op Google maar dit lijkt toch de enige weg. Dan maar gokken🙈. Kan hooguit paar natte voeten opleveren. Voorzichtig begonnen en dan is het nog lastig ook om beetje rechtdoor te fietsen. Maar ging goed, ik kwam met droge voeten aan de overkant🤗. Daarna nog stukje naar door naar de camping. Bij receptie niemand aanwezig, wel tel nr. om te bellen. Pakt eerst niemand op maar even later reageert de eigenaar die verderop aan grasmaaien is. Ja, er is wel een plekje vrij. Hij brengt mij erheen, helemaal achterop het veld. Alles ziet er piekfijn uit, grote plekken met veel ruimte overal tussen. Enigste nadeel is dat ik voor douchen of toilet, de fiets wel mag meenemen, is denk ik wel 500 m lopen. Maar dat is geen probleem. Er is zelfs klein keukentje bij waar enkele spullen te koop zijn. Pak maar en reken later maar af of doe geld in spaarvarken. Heb hier 2 nachten geboekt en dan kan ik maandag nog laatste etappe doen naar Newcastle. Morgen zoek ik hier wel weer een rondje uit of ik maak een wandeling.
Voor vandaag staan er 58 km op de teller.