Al 3 weken onderweg

Duitsland, Teublitz

Ja mensen de tijd gaat snel en de km ook. Vandaag gaat 4e week in.
Vannacht slecht geslapen, regelmatig wakker en bijzonder warm ondanks de onweersbui. Vertelde ik gisteren dat het niet jeukt van die muggen, volgens mij hebben ze langzaam werkend gif. Vannacht overal jeuk en maar proberen niet te krabben😡. En in tentje naast me hoor je de Duitser vrolijk snurken 😪. Maar goed, op tijd dus alles ingepakt, helaas weinig gedroogd en tent is nog behoorlijk nat. Toch maar inpakken. Ook hier broodjesservice dus na heerlijke croisantjes op de fiets. Eerst naar Regensburg en dat duurde nog iets langer dan gedacht, nog bijna 70 km. Was daar rond 13.45 uur. Onderweg wel paar hindernissen tegen gekomen maar die overwonnen. Via de B15 hoofdweg was vandaag niet verstandig met vele vrachtverkeer. Daarna in Regensburg aansluiting zoeken met de Naabtalradweg. Die gevonden door langs Donau naar de Naab te fietsen. Dat is weer prachtige route langs de rivier. Gravelpaden en kleine dorpjes. Je ziet tientallen fietsers met de bekende Ortlieb tassen langskomen. Hier zijn meerdere campings en zit nu in Treublitz waar nu weer onweer losbarst. Hoop niet zulke hagelstenen als gisteren ergens in Duitsland 😅.
Vandaag verder mooi fietsweer en rond de 120 km gedaan. Zit nu op de route naar Bayreuth waar ik morgen in de buurt probeer te komen.

Onweer viel mee, veel gerommel en beetje regen als het hier bij blijft.