Rustige dag vandaag

Duitsland, Landshut

Inderdaad, de titel zegt het al een rustige dag. Weinig spannends beleefd, mag ook wel keer. Ondanks de vele muggen de avond goed doorgebracht. Wel gek dat muggen je wel steken maar jeuken doet bet niet. Vandaag zie ik wel overal bulten maar nog geen jeuk. Een televisie was er niet dus van de finale van Nederland niets gezien. Hoeft ook niet, je bent tenslotte op vakantie. Vanochtend zou er weer broodjesservice zijn, maar die was niet zo vlot. Stonden al meer mensen op te wachten. Daarna snel broodjes naar binnen gewerkt en toen weer de fiets op. Had besloten niet door München te gaan want zonder navigatie lijkt me dat niet erg goed te doen. Ga dus meteen richting Regensburg en daarna Bayreuth. Vandaar heb ik weer route op mijn GPS als het goed is. Via de kaart is de weg aardig goed te vinden. Zoveel mogelijk via fietspaden maar soms houden die opeens op. Dan maar via de grote weg, is B weg dus fietsen mag. En zo erg druk is het niet al rijden ze wel flink door. Alpen zijn in de verte nog te zien en het is nu net meer Limburgs landschap: vele heuveltjes en klimmetjes. Maar ja, als je 15 keer de Cauberg op moet dan is het in totaal nog aardige klim die je voelt in de kuiten. Ook 2e pinksterdag vandaag dus alle winkels gesloten, alleen bij tankstation kun je nog terecht en heb ik dus ook maar gebruik van gemaakt.
Zo doende nu in Landshut aangekomen waar ik weer op Camping sta. Is ongeveer 50 km onder Regensburg. Terwijl ik dit zit te typen barst het onweer nu echt goed los en regent het behoorlijk. Was hele dag al drukkend benauwd. Hoop dat het morgen weer over is, weerberichten zijn goed.
Afstand vandaag was weer ruim 100 km. en dat schiet inderdaad aardig goed op.
Tot later maar weer........

Je bent al weer aardig op dreef Willy. Als je in dit tempo door gaat ben je er nog wel een keer weer.