Alweer een grens gepasseerd, misschien wel 2.

België, Enines

Afgelopen nacht prima geslapen en om 8 uur stond er keurig een ontbijt klaar met een hardgekookt eitje. Gastvrouw had ook al verschillende rondreizen gemaakt en zo nog wat ervaringen uitgewisseld. Daarna snel alles ingepakt en vertrokken want het was al aardig warm. Eerst langs de Spar om wat broodjes en drinken in te slaan en dan op de pedalen. Eerste stuk ging langs kanaal en fietste ik nog onder de bomen. Daarna ging het over naar de Ravelroute over oude spoorbaan en dit keer veelvuldig door open landschap. De lichte tegenwind gaf soms nog enige verkoeling. Aantal keren vaker gestopt om wat te drinken, ook bij een fietscafe waar de plaatselijke wielrenners al aan het bier zaten na hun rondje. Ik kwam nog vlak langs Hoegaarden en zou best een vaatje lusten, maar ben toch maar verder gefietst. Dat biertje werd me meteen aangeboden door de gastheer van vandaag en smaakte prima. Kon hier ook met hen mee eten, want hier in dorpje is weinig te beleven op dat gebied. Meteen ook de was maar weer gedaan en die is al weer droog. Op dit moment rommelt het een beetje en vallen er enkele druppels. Beter nu dan morgen. Dan weer warme dag en een 85 km voor de boeg. Vandaag was het ongeveer 90 km.
tot later......

p.s. aantal km op deze site zijn niet gefietste km. Hier telt men hemelsbreed tussen de 2 plaatsen.