Ander weer vandaag

Noorwegen, Melhus

Eerst antwoord op paar opmerkingen die in reacties genoemd worden:
Stoel kun je vaak gewoon lenen bij de buurman net als thuis.
Fietscomputer doet het weer dankzij hulp Stephan. En Patrick die liever op het cruiseschip ziu zitten? Nou ik zag mensen zitten op anderhalve vierkante meter ongeveer met 2 stoelen. Als rest van hutje er ook zo uit ziet, heb je ook geen plezieršŸ˜‚
Dan verder over vandaag: boze campingbaas heb jk niet meer gezien, waarschijnlijk zijn roes aan 't uitslapen. Zelf heb ik ook weer goed geslapen en was weer vroeg op en vrij snel op de fiets. Meest opmerkelijke dat de zon verstek liet gaan en het aardig fris was. Nog net geen jasje aangedaan. Fietste door soort dal en eerste 40 km geleidelijk omhoog, daarna ook weer langzaam omlaag. Hierdoor wel weer km kunnen maken. Ondanks de zondag toch aantal winkels ooen, dus boodschappen ook weer binnen. Rond 16.30 in Oysand aangekomen waar camping is. Ondertussen was het aardig gaan waaien en heb tentje nu beetje beschut achter de struiken opgezet. Ik hoop dat wind afneemt en het droog blijft. Zo meteen eerst wat eten koken want in campinggebouw was die al gesloten. Vandaag toch weer 115 km dichter bij het einddoel. Zit nu 25 km onder Trondheim waar ik morgen wat ga rondkijken en probeer nieuwe tentstok te krijgen.

Je hebt je fiets nog en de gps. En dat je geluk hebt gehad dat je die Belg tegenkwam. Nog heel veel succes en dat je weer een tentstok mag vinden.