Weer thuis.

Nederland, Heeten

Afgelopen dagen hebben we veel van Rome gezien, een stad waar heel veel historie nog bewaard is gebleven. Uiteraard bezoek gebracht aan Sint Pieter en bijbehorend museum. Ook de Paus woensdagmorgen nog gezien heel in de verte op een overvol plein. Ook ervaren dat je tegenwoordig niet zomaar overal binnenkomt, aantal keren moest alles wat je bij je had door een scanner en zelf door een poortje. Vrijdagmiddag de fiets ingeleverd voor transport naar Nederland en dan merk je dat Italianen niet altijd meedenkend zijn. Er waren al zoveel fietsen ingeleverd dat ruimte vol was en je volgende dag terug mag komen. Dat ging dus niet omdat we al vroeg zouden vliegen. Na aantal uren wachten en nadat er nog meer bijkwamen met zelfde probleem, mochten we toch de fiets achterlaten. Zaterdagmorgen door eigenaar van AirB&B netjes naar vliegveld gebracht zodat we zeker op tijd zouden zijn. En dan vlieg je dus terug in ruim 2 uur waar ik eerder bijna 4 weken over gedaan heb. Het blijft een enorme ervaring en ben blij dat ik dit zonder problemen heb kunnen behalen.
Ik wil iedereen die mij gevolgd heeft nogmaals bedanken, ook voor de vele reacties en zal eens gaan nadenken over een volgend reisdoel. ( nee Rob, Nepal zal het niet worden, bergen zijn daar nog hoger en volgens mij weinig fietspaden. En Jos: ik weet dat beetje fietser ook weer terugfietst, maar ja, deze route had ik al gezien en mijn vrije dagen waren beetje op.)
Groeten aan iedereen!

Hoezo vrijedagen op!!! , maar welkom thuis. We drinken er in Heeten een wijntje op de fantastische reis .