Eilandhoppen tijdens super sommer!

Noorwegen, Sogn og Fjordane

Allereerst verslag is later want het werd latertje. Wel vroeg begonnen en om 8 uur weer op de fiets. Eerst Bergen uit via drukke weg, daarna weer rustige wegen. Toen ging mijn km teller op zwart. Battery leeg en daar had ik geen rekening mee gehouden. Verder geen probleem, maar beetje lastig geen tijd en km. Volgende plaats bij de Spar naar binnen en daar hadden ze de batterij, per 4 verpakt dus voorlopig heb ik genoeg. Nog steeds prima weer en het was vandaag oversteken van eiland tot eiland. Over wel 7 bruggen en 2x overtocht ferry. En die laatste gaf nou het probleem. Was net te laat en moest ruim 2 uur wachten. En het was al 18 uur geweest. Dit gebied weinig campings of ander mogelijkheid. Volgende camping zou nog 10 km fietsen zijn. Dit toch maar gedaan en heb al wel even gebeld dat ik laat zou aankomen. Geen probleem, zoek maar plaats. Dus was het al 10 uur toen ik aankwam. Tent opzetten is zo gebeurd en nog wat gegeten. Je merkt al dat het hier langer licht is, rond 12 uur kon je nog volpop zien en kwam maan al tevoorschijn. Ook volgens de kranten is het hier een super sommer met temperaturen rond 30 gr. Van mij mag dat nog even zo blijven.