trainingstocht

Nederland, Raalte

De eerste trainingstochten zitten er inmiddels op. Vorige week voorjaarstocht van 100 km gefietst en vandaag de Aspergetocht vanuit Raalte. Deze was bijna 110 km door het Twentse landschap. Bijzonder mooie tocht over de Holterberg richting Rijssen en vandaar door naar Delden, Bentelo en Hengevelde waar koffiestop was. In 2e deel ook aantal hagel en regenbuien op de kop gehad, maar dat mocht de pret niet drukken. Via Diepenheim, Markelo weer richting Heeten. Met een gemiddelde snelheid van net 20 km per uur niet slecht gedaan. Ook komende weken zal ik nog paar tochtjes maken om aantal km in de benen te hebben voor ik op 21 mei in vliegtuig stap. Verder moet ik nog paar zaken regelen maar dat gaat zeker lukken. heb inmiddels wel beetje ervaring met wat er mee moet.

Groeten en tot later.

Alvast heel veel succes. Hoop dat je deze tocht ook weer volbrengt en heelhuids weer thuis komt. 😎👍 Ben reuze benieuwd weer naar de reisverslagen.

Ria 2019-05-08 20:06:02

Wat stoer en leuk Willy. Ik wens je heel veel succes. En de verhalen en foto's volg ik graag. Een mooie reis gewenst!!

Willemien 2019-05-08 20:52:07

Machtig mooi dat je weer zoiets doet Willy. Eerst met de vliegmachien en dan op huus an. Heel veel succes. Zie uit naar die mooie reisverslagen

Jan en Ria 2019-05-08 20:54:36

Goede voorbereiding is het halve werk. Wij wensen je veel fietsplezier en zullen je proberen te volgen. Als we dekking hebben onderweg.😊 Ook wij zijn nog druk bezig om de puntjes op de i te zetten voor vertrek.

Peter 2019-05-08 21:22:55

Heel veel succes Willy met de voorbereidingen

thea soesman 2019-05-08 21:44:34

Heel veel succes Willy , maak er een mooie fietsvakantie van .

Jan Oosterlaar 2019-05-09 12:30:38

Heel veel succes

Helma 2019-05-09 15:48:23

Willy veel Succes met je fietsvakantie