De eerste echte klimmetjes vallen nog niet mee

België, Dinant

Vanmorgen extra vroeg opgestaan om de warmte beetje voor te zijn. 7 uur stond ontbijt klaar, alleen de warme broodjes van de bakker waren nog onderweg. Ook cie waren er zo en smaakten heerlijk. Kwart voor 8 klaar om te vertrekken maar kreeg ik te horen dat het opeens regende. Was al beetje bewolkt maar het ging gelikkig niet hard. toch maar opgestapt en het bleef bij een paar druppels. Het ging richting Namen en weer via de oude spoorlijn. Na uur opeens weer onweer en nu kon het opeens nog wel regenen. Even schuilen onder een viaduct. In Namen was het nog even zoeken naar juiste fietspad en nu ging het hele stukken langs de Maas. Zaten ook enkele stukken kasseien tussen wat niet zo lekker fietste. Rond 13 uur was ik al in Dinant en had ik nog 15 km te gaan. Daar dus eerst rustig wat gedronken en toen laatste stuk gedaan wat ook het zwaartse was. Niks meer vlak langs de rivier, nu begint het echte klimwerk en dat is best weer even wennen. Veel schakelen en ik heb het weer gehaald. Overnacht nu in B&B La Ferme des Belles Gourmandes en dat ziet keurig uit. Vandaag bijna 80 km op te teller en totaal staat nu op 375 km. Morgen is het hele dag klimmen en dalen en weer rond de 30 gr. dus zal weer zweten zijn.

Netjes gedaan. En nu de ontknoping kijken om te zien dat Tom wint

Michiel 2017-05-28 17:26:34

Succes Willy. Zo ben je de extra kilo's zo weer kwijt.💪💪👍

Willemien 2017-05-28 19:34:20

Al een mooi endje op weg Willy. Prettige reis verder

Eric Bootsveld 2017-05-28 21:59:11

Hallo Willy, de Dumoulin van Heeten, veel fietsplezier. Fijn om je via Pindat te kunnen volgen. Succes Willy!

André Kruiper 2017-05-29 10:26:57

Goed bezig Willy, geniet van jouw fietsvakantie!