Vroeg op vandaag

Noorwegen, Saltstraumen

Ja het was vroeg om half zes vanochtend! Maar ja het is ook geen vakantie maar een expeditie dus je moet er iets voor over hebben. Reden is weer dat ik vandaag na 30 een overtocht hebben en de keuze tussen 08.55 en 14.00. Dan liever vroeg want halve dag wachten hier heeft ook weinig zin.
De ochrend begint weer net als gisteren : lage bewolking en miezerige regen. Eerste deel is weer prachtig en daar paar foto's van toegevoegd. Op tijd bij de boot aangekomen en na een half uurtje was ik in Ornes. Ik had planning om tot Eitvik te komen, maar was daar al om 14.30. Dus maar camping verder, wat wel nodige klimwerk vergde. In elk geval goed om warm te worden. Verder ook weer aantal tunnels gehad wat meeviel want het was zondag dus erg rustig op de weg.Vlak voor Saltstraumen was winkel open dus boodschappen heb ik ook weer binnen. Lijkt wel of het elke middag droog wordt en misschien zien we dan straks ook de zon nog even. Loop nu weer iets voor op mijn schema maar dat is mooi want morgen om 11uur gaat de boot naar Moskenes op de Lofoten, een overtocht van 4 uur. Hoef ik niet weer zo vroeg op. Totaal vandaag weer 115 km gefietst. Ik kom steeds dichterbij 😊

Goed bezig, qua weer zal het daar voorlopig nog wel hetzelfde blijven, keek vandaag op weerkaart van Europa onderste deel van Noorwegen heeft beter weer.

Edwin 2018-06-10 22:10:53

Bij ons was het geen 6 uur opstaan. Ja...om te plassen. Het was een prachtfeest. Je hebt wat gemist.