En het boemelen ging een dagje verder

Duitsland, Osnabrück

Ja, ook vandaag was het weer boemelen, veel langer dan verwacht. Allereerst nog even over gisteravond: mijn biertje heb ik gehad maar moest er wel heel lang op wachten. In de tussentijd had ik het verslag inmiddels gemaakt. Eindelijk na nog maar keer vragen kwam eindelijk de verfrissing. Maar ook de rest van eten en 2e biertje, leek wel of ik telkens vergeten werd. Excuus dat het druk was kan zijn, maar anderen werden wel sneller geholpen. Fooi was dus ook niet aan hen besteed. Daarna op tijd de tent in. Niet zo goed geslapen, al heel vroeg leek het wel of kolonie kraaien bezit had genomen van de bomen achter mijn tent. Het was één en al gekraai. Moest toch vroeg opstaan en dat gedaan. In alle stilte alles ingepakt en op weg. De trein stond al aan perron dus kon rustig alles inpakken. Nog maar net vertrokken buiten een enorme plensbui, zat er al donker. Met de trein door de Gotthardttunnel duurde een 20 minuten en aan deze kant van de Alpen was het mooi, zonnig weer. Mooie omgeving waar we door kwamen. In Bazel overstappen en toen begonnen de problemen: regelmatig langzaam rijden, stilstaan, weer sneller en opnieuw stoppen. Schijnbaar waren er problemen met noodrem systeem. Zorgde ervoor dat ik met ruim uur vertraging aankwam in Osnabrück. Wilde eigenlijk naar camping fietsen, maar had vanmiddag toch maar hotel besproken want camping ligt nog stuk buiten de stad en zou het wel erg laat worden als ik daar aankwam. Hotel was snel gevonden en ondanks dat al laat was, toch nog pizza kunnen scoren als eten.
Morgen mooie laatste etappe en dan zijn we al weer terug!!

Dan zul je blij zijn dat je morgen weer op de fiets kunt stappenvoor de laatste etappe Hier staat biertje al koud

Betsie 2021-07-22 22:55:39

Wat een dag zo, succes morgen!

Vera 2021-07-22 23:17:48

Succes met de laatste dag terug naar huis

Edwin 2021-07-23 07:49:36

Kom maar een keertje bij ons een biertje drinken dan hoef je er niet op te wachten . Goede reis verder op de fiets .