Cruise van Helsinki naar Traveműnde bij Hamburg

Duitsland, Lübeck

Het leek inderdaad wel op een cruise de overtocht naar Duitsland. Alleen was het niet zo'n groot massa schip dat ik eerder onderweg zag. Gelukkig was er het wk voetbal zodat ik dat kon volgen, want hele dag in cafe of bar zitten is ook niet alles, zeker niet als je hele fietsen gewend bent. En in de hut zitten was ook nieg wat, want daar zat de Rus al, die volgens mij de hele reis daar niet weg is geweest. Al kon je niet met hem praten, horen deed je hem wel. Leek wel Russiche Kamaz en misschien was hij ook wel truckchauffeur en was hij nu onderweg. Hele nacht door snurken en ronken. Heb er desondanks wel goed geslapen.verder is er weinig over te vertellen. Zondagavond rond half tien waren we eindelijk over en kon ik weer van boord. Camping was 1 km ver en daar aangekomen zag ik helaas nog net dat de Duitsers in allerlaatste minuut nog scoorden en zo de wedstrijd wonnen. Helaas, had anders gehoopt maar hier was het opeens feest. Maar snel mijn tent opgezet want ik moet weer wennen dat het s avonds donker wordt. Internet verbinding deed moeilijk vandaar verslag pas op zondagmorgen. Het regent nu dus rustig aan beginnen. Wel is er hier winkeltje met verse broodjes, dus dat is weer een voordeel. Ga nu eerst even kijken welke route ik kan volgen want ik wil eigenlijk nog paar dagen fietsen om deze expeditie ook fietsend af te sluiten. Wordt dus nog even vervolgd.

Nog een paar dagen te gaan dan ben je weer thuis oftewel de laatste kilometers van deze tocht, tot binnenkort. Save trip home.

Edwin 2018-06-24 08:57:13

Zondagavond zal wel zaterdagavond zijn. Anders loop je een dag voor. Nog veel succes de laatste dagen. Hopelijk met iets meer zon.