Een lange etappe

Bosnië en Herzegovina, Mađari

Vandaag even geen Wi-Fi bereikbaar dus iets korter verslag. Na prima ontbijt met ook weer veel vlees vervolg afdaling ingezet. Dat ging nog heel eind door, bijna 40 minuten. Kreeg kramp in vingers van bijtellen. Weer was nu prima dus ook mooi uitzicht. Aan eind bij Pluzine linksaf naar Foca. Langs stuwmeer, net vorig jaar fjorden Noorwegen. Bij de stuwdam schitterend gezicht op de canyon daarna. In Foca nog te vroeg om te stoppen dus door. Na tijdje weer douane: grens Bosnië Herzogowina. Kwam ook makkelijk door. Vervolgens lang stuk vals plat langs de Drna. Moeizaam maar kwamen verder. Dit hele stuk weinig voorzieningen dus aar doortrappen met nu af en toe ook regen. Op gegeven moment paar agenten aan de weg die controle hielden. Heb ik al vaker gezien. Maar even vragen of er ergens slaapplek is. Nee moet je naar Sarajevo en dat is nog ruim 25 km en is nu al 5 uur geweest. Verder dus maar na een 5 km auto/biker camp. Informeren e n ja: slaapplek beschikbaar in klein schuurtje. Bed is goed, is douche en kan er eten. Prima voor mij. Zit dus 20 km voor Sarajevo en ongeveer 115 km gedaan.

Hoi Willy zit je nog op je schema? Of heb je de planning al moeten bijstellen. Wel weer mooie foto’s hoor. Nog een paar uurtjes slapen en dan gaan wij ook van start. We hebben er zin in.😊 Nog veel plezier.

Peter 2019-05-30 00:57:38

Wat een mooi blauw water! Mooie plaatjes zeg