Spierpijn!

Verenigd Koninkrijk, Lochmaddy

Spierpijn, ja je leest het goed! En niet van het fietsen, dat ben ik wel gewend. Zere kuiten van die klim naar boven van gisteren. Ja, je moet er wat voor over hebben zeggen ze dan. Nou, met fietsen vandaag had ik er ook geen last van, alleen lopen voel je het. En gaat vanzelf wel weer over. Gisteravond werd de dag afgesloten met nog behoorlijke regenbui en vandaar dat ik al redelijk vroeg de slaapzak ben ingedoken. Vanmorgen rond 7 uur weer op en rustig alles ingepakt. Als ontbijt maar paar boterhammen. Er staat en behoorlijke koude wind en de zon is weer verdwenen. Nog wel droog. Om 9.30 arriveert de ferrie en kan ik als eerste aan boord. Dit is grote boot met grote zitruimte en van alles te krijgen tot een breakfast aan toe. Na overtocht van 1.45 uur kom ik aan in Lochmaddy op North Uist. En daar regent het beetje. Heb besloten hier rond over dit eiland te fietsen en eind van de middag camping te bereiken. Omgeving ziet er weer heel anders uit. Veel heide en veengebied, aardig vlak met wel regelmatig een klimmetje. Verder is er weinig te beleven, zuidelijke gedeelte is beetje groener met zelfs grote zandstranden.watvwel opvalt: veel meer fietsers vandaag, zeker wel 30 gezien.gaan allemaal andere kant op. Rond 4 uur zie ik de camping en is maar goed ook want miezert weer behoorlijk. Plek genoeg en ik mocht zelf uitzoeken waar. Beetje hoog stukje gezocht want je weet maar nooit met die regen. Mooie camping met alles erbij, zelfs uitgebreide keuken waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt. Fiets mag in de schuur bij de schapen. Vandaag niet zo veel foto's gemaakt, misschien straks nog die ik dan toevoeg als ik eindje ga wandelen. Tenminste als het droog is😅
Op de teller vandaag maar 49 km. Morgen weer verder.

Laat de regen hier maar vallen, zodat jij weer droog verder kunt😀 Tegen de avond hier eindelijk de eerste flinke bui sinds tijden gehad 🌧 En de spierpijn zal morgen wel minder zijn. Succes verder op je mooie tocht!