Nu echt Frankrijk in

Frankrijk, Saint-Pierre-de-Curtille

Ook gisteravond lag ik op tijd in de tent, was tot nu toe minste camping. Geen echt veld voor tenten, op een grindplek en geen bank of tafel in de buurt. En zoals ik gisteren al zei veel aanvliegende vliegtuigen. Zag op internet dat EK finale Engeland voorstond, heb eind niet afgewacht. Later werd ik wakker van veel vuurwerk en ook gejuich op Camping. Italië had toch gewonnen. Vanmorgen was het nog droog, alleen uitgewassen shirts nog niet. Die maar achterop de bagage om te drogen onderweg. rond 8.30 weer op pad en ik was vrij snel op de route. Die ging via allerlei weggetjes, asfalt, grindpaden en zelfs wandelpaadje door bos. Kom je opeens bij een loopbrug en vervelendste: je moet eerst een trapje af van 10 treden. Alles afpakken is optie maar ik heb het toch zo geprobeerd. Ging op eind nog bijna mis want fiets wilde sneller dan ik maar het is gelukt. Uiteraard moest er ook weer geklommen worden maar niet zo lang. Na een 30 km kwam ik bij de Franse grens, zag je weinig van maar een 500 m verder wel opeens douane op de weg met geweer in de hand. Netjes gestopt en ze vroegen waar ik heen ging. SEYSSEL opgegeven en ze wensten me veel succes. Niks geen controle van de QR Code in de app.😉. Weer verder Frankrijk in langs de Rhone en van boven had ik wel mooi uitzicht op het dal. In de middag kwam ik bij Lac de Bourget en heb ik maar camping opgezocht, de eerste zat vol maar stukje verder had ik meer succes. Ook veel goedkoper voor maar 9 euro en zit restaurant bij dus avondeten komt ook weer goed.
Hele dag droog gebleven maar wel wat bewolkt, schijnt weer regen aan te komen, ook morgen hele dag. Afwachten maar.
Op de teller vandaag 81 km en totaal daarmee op 446 km.

Als je zo door fietst kun je misschien met een stukje omweg meefietsen met de tour de France.🤣🤣