Met de zon vertrokken ☀️☀️

Verenigd Koninkrijk, Prestwick

Vanmorgen al vroeg wakker gemaakt door een kraaienkoor. Schijnbaar hadden ze hier in de bomen een repetitie voor de heilige mis van vanavond of morgen. Het zijn niet zulke brave kraaien want later had één bijna mijn brood gejat dat ik op picknicktafel had liggen. Zag het nog net op tijd😉.
Nadat alles weer ingepakt was kon ik dit keer met zon en zonder jas aan vertrekken. Heerlijk fietsweer. Vanmorgen zou weer door natuurpark gaan en eerste 50 weinig tot geen winkels of iets dergelijks. Dat klopte ook wel. Maar route was mooi, stille weggetjes door bos, veel bloeiende planten en mooie watervalletjes. Het terrein blijft op en neer gaan met korte steile klimmetjes. Na de middag werd het serieuzer, flinke klim van 4 km en schijnbaar was er ook een wielertocht gaande want er kwamen tientallen wielrenners tegemoet. Eerst met flinke vaart maar later waren rollen omgedraaid en ging ik naar beneden en moesten zij flink aanzetten om boven te komen. Ik had camping gepland bij Ayr maar helaas: weer geen tenten welkom. Of stukje teruggaan of verderop zoeken. Eerst gebeld en in Prestwick 7km na Ayr was ik welkom al was dat wel uitzondering voor de tent. Zou de tent maar opzetten en hij kwam later wel langs. Inmiddels hier gegeten maar nog niemand gezien. Ik zie het wel of hij nog komt. Dit is trouwens wel mooi park, voornamelijk vaste staplekken en aantal campers.
Vele foto's gemaakt en ik plaats maar een selectie daarvan.
Vandaag 88 km op de teller. Morgen heb ik een overtocht naar eiland Arran.

Prachtige foto's. Veel plezier!

Willemien 2022-05-07 23:15:58

Dit zijn zeker mooie foto's. Benieuwd naar de andere foto's als je weer thuis bent. Succes verder. Ria