Alweer mooi weer

Duitsland, Creuzburg

Hoewel het vannacht nog keer regende, was tent vanmorgen droog en scheen de zon alweer. Gisteravond nog tijdje zitten praten met Limburger die in tentje naast me lag. Hij fietst op een ligfiets en wilde eigenlijk naar Berlijn maar die route was te steil geweest. Had te vaak moeten lopen. Ja me voorstellen met zo'n fiets. Bergaf wil maar ertegenop😂.
Na alles ingepakt en afgerekend te hebben rond 8.30 op de fiets. Nog steeds langs de Werra en route was iets aantrekkelijker: meer binnendoor, sluip door kruip door paden en bijna vlak. Bovendien meestal wind achter dus dat schoot lekker op. In Bad Salzungen was het tijd voor große bak koffie. Ook inkopen gedaan want is zaterdag en dan zijn winkels vaak vroeg dicht en op zondag ook weinig open. Kwam ook regelmatig fietsers tegen op weg naar Praag denk ik. Zag hier ook nieuwe heuvels verschijnen, kali dat ze hier schijnbaar nog uit de mijnen halen. Beetje landschap ontsierend. Bleef hele dag mooi weer en dus rustig doorgefietst en zit nu op camping in Creuzburg. Heel rustig, staan paar campers en een tentje. Is ook niks te krijgen dus in dorp maar eten gehaald.
Jammer, er is niks lekkerder dan dat eerste biertje direct na dag fietsen 🍺
Totaal 115 km omdat zo makkelijk ging.
O ja die bloemen van gisteren, kijk foto vandaag.

Wat je al zei vandaag heerlijk weer in Duitsland, zelf waren we er met de auto. Ongeveer 3x zoveel afgelegd en ook van alles gezien, alleen niet van die mooie foto's als die van jou gemaakt. Veel plezier de komende tijd nog op de fiets en eerste biertje aan het einde van de dag smaakt heerlijk 🍻