Klimmen en dalen en op tijd gestopt.

Verenigd Koninkrijk, Highland

Weer een mooie dag vandaag om te fietsen. Wakker worden met de zon al zichtbaar geeft altijd al een opgewekt gevoel. Goed geslapen ondanks een flinke regenbui gisteravond. Las bij reactie iets van voetbal maar daar weinig van meegekregen. In pub was ook geen tv, waarschijnlijk geen Glasgow fans.
Normale riedeltje weer afgewerkt: wassen, opruimen, tent inpakken en dan ontbijt. En dan kunnen we vertrekken. Route gaat aardig via de kust en daar zijn nogal wat klimmetjes te doen, soms langere van paar km. Scheelt, je gaat ook weer naar beneden. Toch had ik route niet helemaal goed gevolgd kwam ik opeens achter. Volgens mij geen afslag gezien, alleen een doodlopende weg. Maar om nu meer dan 5 km terug te klimmen vond ik ook nogal wat. En de weg kwam later toch weer op de route uit, ik fietste nu alleen wat km minder. Ook geen probleem. Alleen weinig koffie momenten, dan maar water. Nog even bij ruïne van oud kasteel gekeken maar was niet veel meer van over. Laatste deel ging weer vlak langs de kust met mooie uitzichten. Rond 2 uur was ik al in Scourie waar camping was. Kon verder gaan maar de volgende pas over ruim 40 km en begon net wat te regenen. Dus maar korte dag van gemaakt. Regen viel nog mee en nog mooie wandeling gemaakt bergop, de spierpijn van zondag was net weer beetje over😉.
Hier is ook bar/ restaurant bij dus eten komt ook wel weer goed.
Aantal Km was 70 vandaag, morgen richting Durness.

Het is weer leuk om je verhalen te lezen en je mooie foto’s te bekijken. Succes met de klimmetjes die nog gaan komen. 💪🏼🚴‍♂️