Van Fitting naar Skelhoye

Denemarken, Skelhøje

Vandaag begon het echte werk: fietsen! De route liep door Fitting dus kon daar zo aan beginnen. Om 9.20 Gerard en Ria uitgezwaaid en daar gingen we. Met zon en beetje tegenwind was het goed te doen. Wel behoorlijk heuvelachtig en soms zaten er ook stukken grindweg in. Ook al een andere Nederlander gwsproken die ruim week onderweg was. Hij maakt rondje en gaat via zweden weer terug. Dit keer had ik nog geen overnachting geregeld en was van plan camping op te zoeken die in boekje stond. Maar eens gevraagd bij café tje die ik tegenkwam maaar kenden ze geen camping. Wel kon ik daar in Kulturhus een kamer krijgen met douche, dus dat was aantrekkelijk en dus maar gedaan. Slaap ik in elk geval in echt bed 😊. Morgen verder naar Aalborg.

Ha Willy, een kampeer/fietsreis? Mooie Santos en gesponsord naar de Noordkaap! Goede reis verder (Wij gaan via Siena en Assisi, ik heet tenslotte Franciscus 😄)

Frits 2018-05-18 21:24:14

Een goed begin Willy. Mooie reis gewenst en succes.