Terug in Nederland

Nederland, Sint-Oedenrode

Hallo iedereen, ben ik weer veilig terug in Nederland. Paar dagen Barcelona verkend en ik moet zeggen dat is net zo vermoeiend als een dag fietsen. Heb me prima vermaakt en belangrijkste tperistische plekjes wel even bekeken. Sagrada Familia is ongekend hoe dat is gebouwd en nog steeds aan wordt gewerkt. 2026 moet het eindelijk klaar zijn. Park Guel is ook prachtig en ja, je bent in Barcelona dus het stadion ook even van binnen bekeken. Veel historie daar, de winnende goal door vrije trap van Koeman wordt nog altijd getoond en Cruijf uiteraard. Stadion zelf is oud, maar ze hebben de plannen al voor nieuwe.
Vanmorgen weer op de fiets naar het vliegveld wat kleine 20 km was. Daar fiets prepareren voor vervoer (trappers eraf, stuur krom en lucht uit de banden) en mocht ie inderdaad mee. Veilig geland in Eindhoven en daar alles weer gemonteerd en verder gefietst naar Sint-Oedenrode naar vrienden op de fiets locatie. Morgen nog laatste etappe van zo'n 125 km en dan zit het erop.

Ik wil moet iedereen bedanken voor de reacties en misschien volgend jaar wel weer.
Noordkaap is prima idee en wellicht hebben Jan en Ria daar al wel paar tips voor mij opgedaan.

Mooi dat je weer in Holland bent! Alleen al om jou verslagen zouden wij ook Noordkaap adviseren. 😉 En voor vandaag welkom terug in Heeten!

Erik & Carla 2017-06-24 09:47:10

Mooi dat je ( heelhuids) thuis bent. Genoten van jou verhalen .En wat betreft Noorwegen , je hoeft niet helemaal naar het noorden. Maar!!!! We spreken mekaar.