Vandaag een toeristisch dagje.

Kroatië, Dubrovnik

Dubrovnik wordt één van de pareltjes van de Middellandse zee genoemd dus vandaag uitgetrokken om daar eens rond te kijken. Het weer was prachtig met hele dag volop zon. De weg erheen was vrij druk en ik kon ook meteen de beenspieren testen want begon meteen al vrij heuvelachtig. Daar aangekomen was ik daar zeker niet alleen! Inderdaad heel toeristisch met ook hier vele Aziatische selfies makende bezoekers. Het oude stadsgedeelte is nog geheel ommuurd en daarover loopt een wandelroute. Moet je wel voor betalen natuurlijk, maar dan heb je ook mooie uitzichten. Ik zal een aantal toeristische foto's toevoegen. Na de middag had ik het wel gezien en ben rustig weer terug gefietst naar Cavtat. Ook dat heeft heel mooi centrum aan zee waar ik het eerste biertje maar genomen heb. Net lekker gegeten en nu kijken naar de route voor morgen. Denk dat het tot Kotor gaat want daarna komt er heel stuk pittige klim waar weinig mogelijkheid is voor overnachting. We zullen het zien.
Vandaag totaal ruim 40 km gefietst.
Tot morgen.

Leuke foto's maar bij de volgende selfie moet je wel lachen

Twan en luuk 2019-05-22 19:20:21

Begin van je fietsvakantie is er, komen vast nog vele mooie kiekjes van de omgeving.

Edwin 2019-05-22 19:26:38

Mooie foto’s, leuk om de hele reis weer te kunnen volgen! Geniet van al het moois dat je tegen komt én van je biertje!

Marion 2019-05-22 21:07:44

Je hebt er in ieder geval lekker weer bij. Succes morgen bij de eerste echte fietstocht

Peter 2019-05-22 21:39:55

Veel fiets plezier

Jan Oosterlaar 2019-05-23 18:37:07

Hoi Willy, prima pr door jou van de regio, kun je mijn mail adres wijzigen in joswijnberg@gmail.com het huidige adres vervalt komende week.