Dagje haarspeldbochten.

Montenegro, Virpazar

Zoals ik gisteren al aangaf stond vandaag meteen flinke klim op programma. Direct vanaf begin begon dat al. Weer was prima, zon, weinig wind. Gestaag klom ik hoger, het cruiseschip beneden werd steeds kleiner. Ik weet niet hoeveel haarspeldbochten ik gehad heb, op gegeven moment stond er 12 in een bocht. Ik denk dus nog 11 maar helaas, telling ging anders om. Bocht 26 maar even gestopt. Daar zag ik de lucht dichttrekken en binnen 5 min. was zal niet meer te zien. Laatste deel dus door de mist. Boven stop voor koffie met een omelet om weer aan te sterken. Korte afdaling waar de zon weer kwam en toen nog weer omhoog tot een 1100 m. Daarna lange afdaling over een geitenpad. Wel lekker rustig op aantal motoren na. Beneden weer stop en daar trok er onweersbui voorbij. Daarna weer verder, steeds op en neer. Na bijna 80 km had ik het wel gehad en ben aanbeland bij hotel Pelikan. Daar ook Belg ontmoet die ik al paar keer zag onderweg.
Nog bedankt voor de vele reacties op mijn verslagen, heel leuk om te lezen. Morgen begint wat vlak maar daarna weer klimmen.

Wat een natuur prachtig , succes morgen

Jan Oosterlaar 2019-05-24 19:58:12

Idd Jan Oosterlaar wat een natuur daar...Mooi. succes en genieten Willy.

Willemien 2019-05-24 20:08:58

Goh Willy wat een mooie reis maak je weer!! Lees met veel plezier je verslagen! Succes :-)

Sanne Lorkeers 2019-05-24 20:20:03

Het zijn idd weer mooie foto's van een prachtige natuur. Mooi ook om te zien hoe het er daar uit ziet. Succes morgen en we lezen wel weer hoe het gegaan is.