Lorett de Mar bereikt.

Spanje, Catalonië

Inderdaad komt het doel Barcelona in zicht, je ziet het al op de grote wegen staan. Zelf moet ik daar nog geschikte route naar toe vinden. Het routeboekje gaat eigenlijk niet verder dan Cassa de la Selva. Vandaar geeft ie 3 keuzes: naar vliegveld Gerona, route naar Caldes de Malavella om vandaar de trein te nemen naar Barcelona of nog mogelijkheid naar kust te fietsen bij Sant Feliu de Guixols en daar eventueel de boot te nemen. Verder fietsen naar Barcelona zou geen goede fietsroute zijn, veel te drukke wegen. Nou ben ik eigenwijs en wil hele stuk fietsen, anders had ik ook in Eindhoven trein wel kunnen pakken. Gekozen om via kust verder te fietsen. Daarvoor had ik vanmorgen eerst behoorlijke afdaling van bijna 10 km wat lekker begin was. Daarna kwam ik inderdaad weer bij de route uit die naar de kust bij Sant Feliu zou gaan. Grootste deel via lekker fietspad. Daarna via mijn GPS route gezocht naar Tossa de Mar en vandaar zou ik dan Lorett de Mar bereiken. Wat drukte op weg betreft viel dat best mee, alleen was die kustweg wel telkens weer klimmen om dan bij de volgende inham weer af te dalen. Gelukkig niet zo steil als gisteren en hier aan de kust was het ook niet zo warm. Zelfs af en toe beetje bewolkt. Koste wel weer de nodige zweetdruppels en gelukkig had ik de watervoorraad weer aangevuld. Prachtige uitzichten op zee en je merkt inderdaad dat je hier in toeristengebied bent. Zeg maar meer in de bewoonde wereld. Lorett bereikt en was het even zoeken naar hotel, midden in toeristenstraatje en op 100 meter van het strand. Ga daar zo nog wel eens een kijkje nemen. Netjes welkom geheten in het nederlands in hotel, dat maak je niet zo vaak mee.
Morgen de laatste etappe via Blanes en dan het doel Barcelona!!
Vandaag was het 85 km.

Netjes hoor. Niet teveel feesten in die feeststad he

Michiel 2017-06-19 18:40:47

De finish is inzicht. Succes Willy.

Andre Kruiper 2017-06-19 18:52:36

De laatste loodjes topper

mariska 2017-06-19 20:02:41

Topper! Bij de finish een extra koud biertje.

Cisca 2017-06-19 21:07:47

Ja dan moet je ook de hele missie volbrengen naar Barcelona, maar nog effe doorbijten en dan paar dagen uitrusten

Betsie 2017-06-19 21:13:16

Klasse Willy!! 🏁 bijna in zicht.👍

wilma 2017-06-19 21:41:28

nog effen en dan ben je er op naar koud biertje.

diny 2017-06-19 23:45:02

Willy, je bent een topper. Je hebt ons al mooie foto's laten zien en dit keer was dat ook weer zo. Succes met de laatste kilometers en het gaat je lukken om dit fietsend te doen. Groet