Đồng Hới

Vietnam, Đồng Hới

Onze reis van Vinh naar Dong Hoi , een slaperig en verder weinig enerverend plaatsje, eergisteren verliep vlotjes en soepel. Het weer is er alleen niet beter op geworden. Sterker nog: het regent en waait hier vandaag behoorlijk hard, en eerlijk gezegd zien de komende dagen er wat dat betreft weinig florissant uit. Jammer, maar het is niet anders. Het is overigens geen ongebruikelijk weer voor deze tijd van het jaar in deze regio, maar het had net zo goed heel anders kunnen zijn. We overwegen nog even het reisschema aan te passen, maar dat is nog een hoop gedoe: hotels voor de komende dagen en de vlucht vanuit Hoi An naar Ho Chi Minh City zijn al geboekt, dus laten we het maar zo. Bovendien vermaken we ons verder prima. We verblijven ook hier in een Meliá hotel: het Meliá Vinpearl Quảng Bình , en de voorzieningen en kamers zijn uitstekend. Krijg wel een beetje een déjà vu gevoel, aangezien de inrichting van het hotel vrijwel identiek is aan dat van het vorige Meliá hotel in Vinh, inclusief het meubilair op de kamers, maar dat mag de pret niet drukken. Ook hier loopt het personeel over van vriendelijkheid en behulpzaamheid, en dat is toch wel erg fijn. Kortom: wederom een aanrader!

Wow weer prachtig allemaal. Alvast voor jullie fijne kerstdagen En alle goeds voor 2024.

Marianne Kuis 2023-12-19 11:32:58

@Marianne: we wensen jou hetzelfde Marianne!

nico-plat 2023-12-19 11:33:52

Het weer is hetzelfde als hier,verder zie ik luxe bij jullie,echt heerlijk.geniet!

Els 2023-12-19 11:34:44

@Els: doen we!

nico-plat 2023-12-19 12:04:36

Jammer van de regen, hier hebben we ook een bui van minstens een dag. Alles ziet dan weer mooi groen