Barranco de Arure en Las Creces

Spanje, Canarias

Vandaag is het waarschijnlijk onze laatste echte wandeldag van deze vakantie. We doen er twee: een naar een waterval door een barranco niet ver van ons verblijf, en een in de buurt van Las Hayas die door een mooi nevelwoud voert. Beiden zijn weinig inspannend maar nemen in totaal ongeveer vier uur in beslag. De waterval, eindpunt van de eerste wandeling, valt een beetje tegen. Dat komt doordat het een droge periode is hier: de waterval is daarom een beetje opgedroogd. Verder, tja, een barranco, dus veel klauteren en klimmen en onduidelijk soms wat de beste weg is. Toch niet echt mijn ding. De tweede wandeling bevalt beter,

Deze dag dineren we in het restaurant naast ons complex. Het is er goed, de bediening is aardig, het is dichtbij. Het is de vierde opeenvolgende dag dat we hier eten (eerder alleen voor de lunch). Kortom: de culinaire scene van Valle del Grey hebben we niet uitputtend verkend. Maar het is prima zo, en wederom overvalt me het gevoel dat La Gomera een heerlijke plek is.

En weer prachtige foto's.

Els Overbeeke. 2018-01-07 20:34:15

Dat ziet er toch wel erg gaaf uit hoor. Geniet er nog van. PS Ik krijg hier wel weer zin door om te vertrekken...