Op weg naar La Gomera

Spanje, Puerto de la Cruz

Vandaag verlaten we Puerto de la Cruz. Een reisdag dus. Op het gemak. De ferry naar La Gomera vertrekt om 12:30 uur. Het is een korte boottocht van ongeveer drie kwartier, maar de zee is ruig dus het duurt niets te kort :-) Daarna is het nog eens ruim een uur door de bergen rijden naar onze eindbestemming: Valle Gran Rey. Een mooie, kleine badplaats. We verblijven er in vakantieappartement "Charco del Conde" (http://www.charcodelconde.com/ ). Niet sjiek maar eigenlijk precies goed. Lekker ruim, mooi privé-terrasje. Direct aan zee. Heerlijk zwembad, lekker koud merk ik al snel... Alleen het Wi-Fi valt wat tegen. En het weer is super, eigenlijk veel beter nog dan op Tenerife. 25 graden is eigenlijk veel warmer dan ik van tevoren had mogen hopen, en ik vind het heerlijk, vooral het overdadige daglicht. Het eiland voelt ook heel anders aan als Tenerife: veel rustiger, mooier, en relaxter. Naast ons verblijf bevindt zich een heel goed restaurant. So far, so good....

Klinkt super.!!en weer mooie foto's.