Schiphol

Nederland, Amsterdam

Morgenochtend gaan we naar Lanzarote. Omdat de vlucht zo vroeg vertrekt brengen we de nacht door op Schiphol in het Sheraton. Daar hadden we in het verleden goede ervaringen mee, dus zo begint de reis behoorlijk relaxed. Met uitzicht op de verkeerstoren van Schiphol en een hapje in het restaurant. Ik wil al heel lang naar Lanzarote. Waarom weet ik eigenlijk niet. Was het het boek van Michel Houellebecq met de gelijknamige titel dat het verlangen in me los maakte? Ergens toch de angst dat het gewoon een enorm ordinair toeristenoord blijkt te zijn. Of blijkt toch dat magische beeld van de lavabergen en -vlaktes het dichtst bij de waarheid te komen. Komende week zal ik het weten.

Veel plezier op het Terschelling van Spanje. Timanfaya is het bezoek meer dan waard, het vulkanisch landschap is uniek. Ben benieuwd hoe het vergelijkt met jullie Hawaï experience van een paar jaar terug. Groeten M+N+V

Marcel Verhoef 2018-10-28 08:33:25

Timamfaya stata zeker op het programma!