Trevi naar Spoleto

Italië, Trevi

Na het ontbijt vertrekken we vanuit Trevi richting Spoleto. Leuk wistjedatje nog over Trevi: het verhaal gaat dat Barack Obama alleen olijfolie uit Trevi in het Witte Huis wilde serveren. Ik heb het gisteravond geproefd. Het smaakte prima maar niet dat ik nou zou zeggen dat dat de enige olijfolie is die ik in huis zou willen hebben. Maar ik ben geen fijnproever natuurlijk.

De wandeling vandaag is flink maar fysiek verder niet zo lastig. En we zitten goed in de flow, weinig pijntjes, een beetje stijfjes misschien hier en daar. Maar al met al erg goed te doen. Onderweg genieten we van heerlijke koffie, een hapje. Qua natuur is deze etappe niet overweldigend mooi maar zo’n etappe zit er soms ook gewoon tussen. Temperatuur is goed, geen regen, allemaal prima dus.

Lunchen kan in Italië tot een uur of drie en dat redden we net: in Spoleto genieten we van een heerlijke eenvoudige maaltijd, met een lekker wijntje erbij. Daarna volgt relaxen in het hotel en een middagdutje (ik word oud maar bevalt me goed ). Het diner in het hotel later op de avond is zeer goed.

Heerlijk dat we een beetje met jullie kunnen meereizen.Geniet.xx

els overbeeke 2019-04-13 23:29:31

Weer een mooie vakantie jongens. Prachtige foto,s.