Palmetum

Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Het einde van de reis nadert en daarmee ook de lust om nog lange, uitdagende wandelingen te ondernemen die ook nog eens ver rijden van ons verblijf liggen.

Vandaag daarom een bezoek aan het Palmetum (https://palmetumtenerife.es/?lang=en ); zeg maar gewoon de lokale botanische tuin. We lopen erheen vanuit het hotel maar via een andere route dan we gewend zijn. Santa Cruz is best een grote plaats maar als je Rotterdam gewend bent dan is het al snel klein. Maar het is er aangenaam. Ik hou zo van het klimaat hier. Het blijkt aan het begin van de middag 29 graden te zijn hier maar het voelt nog steeds heerlijk aan je huid.

Het Palmetum is groot, en zeer gericht op palmensoorten, maar het valt me enorm mee want vanaf buitenaf gezien ziet het er een beetje saai uit. Prachtige planten zijn er te zien, ik vind het echt een aanrader. Mijn zus chatte vandaag tegen me "moet bij de foto's van bloemen wel steeds aan de dia's van papa denken". Daar had ze wel een punt vond ik, ik lijk toch meer op mijn vader dan ik denk misschien.

We lunchen in het hotel, relaxen, en zo glijdt de dag geleidelijk voorbij.

Wacht maar tot je met je handen gevouwen op je rug gaat lopen, dan wordt het pas ernstig :)

Leo 2019-12-29 01:25:16

Ja Leo,daar hebben jij en ik al ervaring mee he 😜😃😘 lol ......

Joke 2019-12-29 08:56:41

Prachtige foto's Nico,en er is niets mis mee om je vader te lijken vond het wel een vrolijke man. Geniet nog even.xx