Guadalupe 15

Spanje, Sevilla

Vandaag zijn we vertrokken voor een reis van ruim een week naar Sevilla. Nu de zorgen rondom Covid weer toenemen neemt ook mijn reisstress toe, maar ik heb me voorgenomen me er zo min mogelijk druk om te maken en niet in “what if”-denken te vervallen. En wat blijkt de heenreis (in ieder geval de heenreis) verloopt vlekkeloos en ook nog eens relaxed. Alles gaat vlot en goed. Het is rustig op `Schiphol. De vlucht is korter dan verwacht, zo’n tweeënhalf uur, en binnen no-time zijn we na aankomst in Sevilla in ons gehuurde appartement, in een gerenoveerd gebouw met de weinig fantasievolle naam “Guadalupe 15” (naar het adres), zie https://www.magnoapartments.com/apartamentos-guadalupe-15 . De locatie is perfect, het appartement zelf echt prima, lekker ruim, net gerenoveerd, beetje anonieme Ikea-inrichting (deed ons aan ons appartement in Valencia denken), bijna alles doet het maar de service die ze verlenen om kleine onvolkomenheden op te lossen is vriendelijk, vlot en attent; voor het ongemak, dat er eigenlijk niet eens is, brengen ze zelfs nog een flesje wijn. Verder alles contactloos, met pincodes etc. Er is een zwembad maar het water blijkt te koud, voor mij dan. Temperatuur in Sevilla een aangename 18 graden, dat wordt nog wat lager komend weekend maar daarna weer hoger. Maar er is zon, een heerlijke zon, en de atmosfeer is enorm aangenaam.

Ik ben jaloers op jullie en hoop dat deze week goed verloopt. Veel plezier

Ank 2021-11-28 18:42:41

Fijn dat jullie weer eens er op uit kunnen.Ziet er erg fijn uit.Geniet ervan.xx

Els 2021-11-28 19:20:17

Fijn hoor, zo lekker weer op pad. Ik ben pas nog in Sevilla geweest, heb bij mij neef in Alora 5 dagen geslapen. Geniet ervan luitjes.

Marianne kuis 2021-11-28 20:47:04

ook jaloers :) nou ja, we kunnen in ieder geval zo een beetje meegenieten!