Rieti naar Poggio San Lorenzo

Italië, Rieti

Vandaag een flinke loopdag, denk dat we zo tegen de 30 kilometer gelopen hebben en rond de 500 meter omhoog. Wat vroeger dan normaal vertrokken. Het gaat eigenlijk moeiteloos, dus de conditie is toch wel goed denk ik. Geen pijntjes, geen stijfheid. Onderweg mooi, maar geen gelegenheid voor een koffietje-onderweg en ook niet het mooiste landschap wat we tot nu toe hebben gezien. Al met al een heerlijke dag, lekker inspannend. Onderweg eten we een croissantje en meegenomen kaakjes. En we drinken veel water want het is een stuk warmer als eerst.

Onderweg komen we vier andere wandelaars tegen, later blijkt dat ze op dezelfde plek slapen als wij: Agriturismo Santa Giusta. We maken een praatje met ze. Zo’n “agriturismo” kom je overigens vaker tegen, het is meestal een soort afgelegen tot toeristen-accommodatie omgebouwde plattelandshuisje, waar ze ook een maaltijd voor je bereiden. Weinig keus, maar prima voor wat het is, en overigens is er in dit soort gebieden vaak niets anders te vinden waar je kunt verblijven. Het internet is er deze keer best goed.

Jullie zien er gelukkig uit.Mooie foto's.xx

els overbeeke 2019-04-18 09:32:20

Mooie foto's! En bedankt voor het verslag weer.

Lizzy 2019-04-18 14:56:20

Alweer een mooie ervaring rijker. Heel mooi daar. En prachtige foto's Geniet ervan.