Hello hello

Portugal, Ponta Delgada

De laatste dag van onze vakantie is de terugreisdag naar Nederland. Onze vlucht vertrekt pas om 16:35 uur en het zal erom spannen of we dan de laatste, snelle trein, de IC Direct van 23:10 terug naar Rotterdam nog gaan halen. Zo’n late terugvlucht heeft niet mijn voorkeur, zeker niet als je dag erna weer moet werken. Gelukkig hebben we aan late checkout in het hotel kunnen krijgen, dus met wederom een bezoek aan de Spa, een uitgebreide lunch (niet al te best deze keer), komen we de tijd wel door.

Het vliegveld is klein en lounge-loos, dus lang van tevoren hoef je hier echt niet aanwezig te zijn. De terugvlucht verloopt vlot in 3:50 uur (heenweg was 4:30 uur(!)), maar een landing op de Polderbaan staat garant voor een klein kwartier taxiën, en al met al halen we de trein net. Gelukkig maar, anders waren we toch weer een uur later thuis geweest. Volgende keer misschien toch maar met de auto naar Schiphol.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze reis. Het eiland was prachtig, het was er niet druk, maar wel moet je rekening houden met de snel wisselende weersomstandigheden. Ben zeer benieuwd naar de overige eilanden, en een bezoek daarvan gaat zeker plaatsvinden.

Fijn veilig weer thuis

Ank 2023-10-02 18:29:02

Op naar de volgende trip.

Els 2023-10-02 18:48:55

Welkom thuis beiden.

Myriam 2023-10-02 19:47:37

Welkom thuis en bedankt voor de leuke verslagen van deze reis. Groetjes uit Spanje . 🍷🍷

Gijs en Erna 2023-10-02 20:23:49

Welkom thuis .Was een leuk reisverslag met prachtige foto’s, die een mooi beeld gaven van het eiland!

Marian 2023-10-03 14:52:33

Heb erg genoten in mijn bedje. Van de mooie foto's en verhaal. Dank je wel lievekes.