Santa Cruz

Spanje, Santa Cruz de Tenerife

Omdat we door de wandelingen uit ons wandelboekje heen zijn proberen we vandaag een wandeling van het internet, en wel eentje die vanaf onze straat begint, de bergen in, en weer terug. Zie https://www.gpswandelenintenerife.eu/wandelingen/9-49-santa-cruz-rw2/ ) voor een beschrijving. Die beschrijving hadden we overigens zelf niet gelezen want dan hadden we beter benul gehad van wat ons te wachten stond. Hij is best pittig, en het is warm vandaag, weer zo’n 29 graden. Het begint stijl omhoog, valt allemaal niet mee, maar goed. Het laatste stuk loopt door een verlaten park waar het eigenlijk verboden toegang is, en gaat vervolgens stijl naar beneden over een nauwelijks zichtbaar pad, en waarvan je voor je eraan begint geen idee hebt of het wel leidt naar ene punt waar je ook weer gewoon de bewoonde wereld in kunt stappen, en niet wordt tegengehouden door een hoog hek of zo. Maar het gaat allemaal goed, en de wandeling was verder in een prachtige omgeving, dus geslaagd!

Wat is het er mooi.!

els overbeeke 2019-12-30 19:36:34

ahh, Pa's Oost-Indische kers! elk jaar zaai ik het nog steeds in onze tuin!