Buenavista del Norte

Spanje, Spanje, Buenavista del Norte

Gisteren hadden we een kustwandeling nabij Puerto de la Cruz op het oog. Helaas bleek al vrij snel dat een pad dat langs de rotsen liep was afgesloten waardoor we niet verder konden. Daarom maar genoten van een vroege lunch in ons inmiddels favoriete lunchtentje in het plaatsje Garachico (https://www.webtenerife.nl/tenerife/het-eiland/gemeentes/garachico/?tab=1 ). De middag zoals gebruikelijk afgesloten in de Level Lounge, en voor de verandering lekker simpel gegeten in het plaatsje Buenavista zelf. Al met al een geslaagde dag.

Vandaag maken een wandeling in de omgeving van de golfbaan, die onderdeel uitmaakt van het resort. Die blijkt onverwacht groot zodat we toch een behoorlijke tijd onderweg zijn, maar het is een fijne wandeling, en de temperatuur is erg aangenaam. ’s Middags eerst relaxen in de Spa, vervolgens een middagdutje (dat steeds meer onderdeel begint uit te maken van mijn dagelijkse routine, mits ik niet moet werken), en dan wederom de Level Lounge. De volledige vakantie-ontspanning begint langzaam in te dalen.

Wat een fijne plek om te verblijven.En mooie natuur.

els overbeeke 2019-12-22 21:31:06

Lekker rustig ook daar zo te zien, geen afgeladen zwembad en hordes toeristen aan de kustlijn :)

Leo 2019-12-23 08:56:52

Klopt Leo, dit is een zeer rustige streek, ver van de drukke toeristengebieden.