Castello di Petroia - Le Silve di Armenzano

Italië, Gubbio

Gisteren hadden we ergens al besloten dat we niet naar Assisio zouden gaan lopen vandaag, want: de afstand is te lang (ongeveer 40 kilometer, dat hadden we niet voorzien, overigens) en het zou gaan regenen. Niet fijn om te lopen. Dus we regelen een taxi. Bij aanvang van de taxirit blijkt dat ons hotel best ver buiten Assisi ligt. Ook geen probleem, het blijkt een prachtige locatie in de heuvels buiten Assisi te zijn: "Le Silve di Armenzano" (http://www.lesilve.it/ ). Weer een best luxueuze accommodatie maar niet dat je dus nog even lekker de stad in gaat. Dus we relaxen, lunchen en dineren. Weer zijn we de enige gasten.

Morgen gepland in Assisi zelf. De reis is voor mij ergens ongemerkt overgegaan in van lekker (soms heftig) wandelen naar relaxen in luxe. Ook prima, natuurlijk.

En ik laat de foto's ook even weg deze keer.

😢😢😢😢Jammer geen foto's

Joke 2018-04-12 23:17:44

Lekker genieten ook fijn.!! xx

els overbeeke 2018-04-13 10:36:23

Als jullie zo doorgaan met lekker luieren dan denk ik dat de kilo's er aan vliegen:). Maar het lijkt me toch heel leuk om te doen en 40 kilometer lopen is ook te veel van het goede

Ank 2018-04-13 12:17:21

@Ank: we hopen dat door het lopen er ook wat kilo's af zijn gegaan en dat er een goede balans is ontstaan. Maar maandagochtend zullen we het weten :-)