El Campello

Spanje, el Campello

Vandaag verlaten wij El Campello, een kleine Spaanse badplaats net ten noorden van Alicante. Zo’n 28.000 inwoners. Hoewel niet echt “mooi” te noemen ben ik me er wel een heel klein beetje aan gaan hechten. Er is weinig te doen, maar de mensen zijn vriendelijk. De zee is fijn. Ik ben geen strand-mens maar ben me er wel een zee-mens gaan voelen.

Zo zie je maar, ik hoef ook niet zo snel op het strand maar de zee trekt enorm . Liefs je tante

Ank 2022-10-14 08:23:05

Heerlijk om op de vroege morgen zoiets positiefs te lezen. Wat fijn voor jullie, op naar het volgende 🤗

Marianne Kuis 2022-10-14 10:10:07

Wat fijn allemaal nu maar een mooi nieuw plekje zoeken aan de heerlijke zee.

Els 2022-10-14 10:11:22

En wat wordt de volgende bestemming om weer enige tijd te verblijven? Leuk deze berichtjes. Je krijgt daarmee ook het gevoel Spanje een beetje beter te leren kennen.

Myriam 2022-10-14 11:36:34

Op naar de volgende bestemming! Fijn dat je het daar goed hebt gehad!

Lizzy 2022-10-14 13:39:44

@Myriam we zijn aan de kust bij Motril (Costa del Sol), zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Motril