Poggio San Lorenzo naar Scandriglia

Italië, Poggio San Lorenzo

Ik denk vandaag de mooiste etappe tot nu toe. Alles is perfect: de temperatuur, de wind, het licht, de omgeving, het samen zijn, alles. Lichamelijk gaat het soepeltjes, alles voelt goed. Het is wel zwaar, heel zwaar zelfs: zo’n 800 meter omhoog, en ongeveer weer even veel dalen. Maar we kunnen het probleemloos aan. Qua lopen is het echt een superdag. Er zijn veel momenten van gewoon zijn.

We verblijven wederom in een “agriturismo”: Santo Paolo Alto (http://www.santopaoloalto.com/ ). We zijn de enige gasten, de eigenaar is een perfecte gastheer die samen met een goede vriendin voor onze lunch zorgt en ook voor het diner. Beide heerlijk. We zijn de enige gasten, het is nog het begin van het seizoen. Het uitzicht is overweldigend.

Echt prachtig.xx

els overbeeke 2019-04-20 19:17:18

Wat een prachtige bloemen.

Anne. 2019-04-20 19:41:03

😘😘😘

Joke 2019-04-20 23:39:46

Sorry , steeds alles toppie , mooie foto's, prachtige omgeving.