Garachico - San Juan del Reparo (en terug)

Spanje, Garachico

Vandaag een korte wandeling om "erin te komen". Eerst uitgeslapen, daarna genoten van het á la carte ontbijt (best goed!), en vervolgens op ons gemak naar het startpunt van de wandeling gereden. Dat ligt in een lieflijk dorpje aan de kust, aan een gezellig dorpspleintje.

De wandeling is niet lang, zo’n dikke twee uur, maar kent een behoorlijk hoogteverschil van zo’n 500 meter. Dus het gaat behoorlijk steil omhoog, maar het gaat ons verrassend goed af. Onderweg niet bijzonder mooi maar het uitzicht maakt veel goed. Wolkeloze lucht, de temperatuur loopt op tot zo’n 25 graden.

Eenmaal terug in het dorpje genieten we van een simpele Spaanse maaltijd. Ik eet eerst garnalen in olijfolie met knoflook (heerlijk!) en dan een Cordon Bleu. Lekker simpel maar een all time favorite. Hij ziet er ook geweldig uit maar is helaas toch minder gelukt. Maakt niet uit, we hebben een heerlijke maaltijd genoten die ons inclusief een glaasje wijn exact 30 euro kost.

Eenmaal terug in het resort maak ik een duik in het zwembad, en we relaxen tot aan het diner in restaurant “Salazar”. Niet slecht, ook niet heel goed. Maar wat maakt het uit: het is heerlijk hier!

Wat heerlijk toch die omgeving,en nog steeds bloeiende rozen.Erg mooi,Jullie zien er gelukkig uit.

els overbeeke 2019-12-20 19:32:29

Lichtelijk jaloers op het lekkere weer daar :) Cordon Blue is niet zo mijn ding , garnalen in knoflook daar in tegen ! prachtige foto's i.d.d. erg leuk weer om mee te mogen genieten