Nog even ter bewijs de foto

Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag hebben we nog ten volle kunnen benutten. Eerst met vijf vrouwen naar de 124e verdieping van de Burj Khalifa. Bovenin nog even 'eng' gedaan, balanceren op een randje....Kijk maar naar de fotošŸ˜‚
Uitzicht is natuurlijk fenomenaal! En heel snel vlieg je in de lift omhoog en omlaag.
Daarna zijn we met z'n drie weer op de bus gestapt en zijn Greta en Gonny ons per metro en taxi achterna gereisd naar de Souk Madinat waar we gezellig hebben geluncht en hebben rondgekeken.
Om ongeveer 16 uur zijn wij drie weer verder gegaan met de bustour en zijn de andere twee richting hotel gegaan. Na een overstap op een andere kleur buslijn hadden we in plaatste van een bandje een live verslag van een gozer. Die deed het heel erg goed en leuk, nog heel veel info bekomen.
Vanavond eten we nog gezamenlijk hier in het hotel voordat we om 22 uur vertrekken richting luchthaven.

Bedankt voor het lezen van mijn verhaaltjes en het reageren. Ik denk nog maar even niet aan de kou waar ik heen ga....

Goede reis zoetje! Ik heb je verhaaltjes weer bijzonder graag gelezen. Spreek je zeker en vast vlot. Dikke X je Jef

Jef 2018-02-28 16:27:31

Wat een leuke reis weer en ook prettig gezelschap zo te zien dat is ook fijn. Hopelijk heb je dikke kleding mee voor de terugreis want het is hier echt verschrikkelijk koud en vooral een heel verschil met daar zo'n graadje of 50 :) Goeie reis en tot volgende week.