Van hier tot Tokyo

Nederland, Wormerveer

Het is bijna zover! Ik sta aan de vooravond van een geweldig mooie rondreis welke ik al heel erg lang met hoofdletters op mijn verlanglijst heb staan. Nu gaat het dan eindelijk gebeuren.
Het land van de reizende zon, samoerai, sushi, sake en de sumoworstelaars. En ook het land waar de zwarte kat geluk brengt. En in deze tijd van het jaar de Sakura (de kersenbloesem). De bestemming is Japan!
Ik maak een rondreis over het grootste eiland Honshu en reis in mijn upje met een tot nu toe nog onbekende groep.
Morgen stap ik op het vliegtuig en vlieg via Frankfurt naar Tokyo voor 15 (naar grote waarschijnlijkheid) fantastische dagen. Op papier ziet de reis er in ieder geval super goed uit.

Ik heb er zin in!

Hopelijk is de wifi er op orde en kan ik mijn (paas)ei kwijt in mijn verhaaltjes over mijn belevenissen.
Lees mee als je wilt en reageren is altijd leuk.

Groetjes, Annemarie

Hele fijne vakantie 👘🎒🌞en ik ben benieuwd naar je verhalen.

Sabine 2017-04-07 15:36:22

Hele fijne reis Annemarie. Ikzelf ben net terug van een rondreis door Israël

Riet van Munster 2017-04-07 16:18:15

Mooie vakantie gewenst! Geniet x

Marion 2017-04-07 17:19:27

Hoop dat het een fantastische reis mag worden. 😘🌏🌞 neem een zwarte kat of simo worstelaar mee terug.

Christina Twint 2017-04-07 19:39:10

Ik wens je een hele mooie reis. Eindelijk JAPAN. Veel plezier.

Siem 2017-04-07 19:46:06

Een hele fijne vakantie gewenst van ons allemaal. Papa is hier nu en hoorde ervan op dat je naar Japan gaat, dan leest hij een volgende keer hier je verhalen. We kijken er weer naar uit en reizen graag via internet mee. Komt onze kennis over Japan weer op peil. Voorzichtig lieverd en nogmaals geniet van alles. Dikke x uit Wommelgem

Ellen 2017-04-07 21:03:22

Geniet van je vakantie in Nippon. Ook ik zie uit naar veel verhalen maar geen druk hoor, heb alleen maar een Brouwertjestoriesverslaving die gevoed dient te worden door enthousiaste schrijfsels van mijn zoetje. Goede vlucht met hopelijk enkele slaapuren. Zijn we bijna in gelijke tijdzone. Dikke kus van je Jef.

JV 2017-04-08 02:17:42

Ik kan niet wachten op de verhalen, er lijkt mij heel veel te melden over Japan😉 Een goede reis! Dikke kus van Anniek.