Hoog tijd!

Nederland, Heemskerk

Het is weer hoog tijd voor een reis. Volgende week vertrekken Roos en ik.
Naar een land dat al heel lang hoog op mijn verlanglijst staat. Het land met 8 van de 10 hoogste bergen ter wereld. Het land dat het dak van de wereld wordt genoemd.
We gaan Nepal ontdekken!

De officiële vluchtgegevens hebben we nu ook binnen en onze visums zitten in de paspoorten. Rest ons nog de tassen inpakken en de laatste werkweek afmaken. Oooo begint al lekker te kriebelen hoor.

Het is een goede tijd om nu te reizen in Nepal. Heldere luchten boven de Himalaya en een temperatuur van zo'n 25 graden. En terwijl ik dit schrijf stort het hier van de lucht en onweert het ook nog, herfst in Nederland....zal wel een omschakeling zijn. Maar wel een hele prettige omschakeling.

Dit nieuwe reisblog is handig bij te houden om mijn mobiele telefoon. Hoop dat het een beetje gaat lukken en de thuisblijvers wat op de hoogte blijven van onze avonturen.
Eventuele reacties plaatsen gaat ook makkelijk en is altijd leuk natuurlijk.

Volg ons als je het leuk vindt!

Tot een volgend bericht!
Groetjes en liefs van Roos en Annemarie

nog een week werken,en dan gaat het gebeuren een hele verre en lange reis.wij vinden het fijn om mee te reizen via je blog.Roos wensen we vast een fijne vakantie,en Annemarie hopen we nog te zien en te spreken.Deze site werkt in elk geval goed,want we kregen een berichtje dat je er iets op had gezet.doei xx.

pap mam. 2013-11-10 14:19:36

Dat beloofd weer een gedenkwaardige reis te worden met een overvloed aan nieuwe indrukken en ervaringen! We gaan jullie volgen. Alvast heel veel reisplezier gewenst van de ouders van Roos.

Ouders vanRoos 2013-11-10 16:01:41

Vandaag bij Roos het reisschema gelezen. Denk dat jullie een onvergetelijke en indrukwekkende reis gaan maken. Ga jullie volgen. Liefs, fijne vakantie en goede reis X

Angeline 2013-11-10 18:27:28

Wij gaan ook weer meegenieten. Zijn er klaar voor om Nepal te beleven. Hele goede reis en veel plezier. Lieve groeten en dikke kussen van ons vier!

Ellen en Richárd 2013-11-11 09:47:56

Veel plezier! X

marion 2013-11-16 09:47:21

Leuk reisverslag, leuk en grappig geschreven ook :) Ik blijf jullie volgen