Hip hip hooray almost holiday

Nederland, Heemskerk

Het grote aftellen is begonnen! Volgende week gaan we op vakantie. Ik werk deze week nog uit en Leonie staat er iets beter voor want zij hoeft nog maar 1 dag naar haar werk.
Samen gaan we richting the Rocky Mountains in Canada en the USA. We hebben zelf de route uitgestippeld en het is een mooie geworden.
Ongetwijfeld komen we op plekken waar we langer willen blijven en lang niet alles kunnen zien wat we eigenlijk willen maar we gaan goed ons best doen er een geweldige 17 dagen te hebben.

We vliegen eerst naar Seattle en steken de volgende dag de grens over naar Canada. Na een week met heel veel natuurschoon en hopelijk toch zeker 1 Canadese beer op de foto en ons netvlies passeren we weer de grens met the USA. Ook daar heel veel moois in enkele nationale parken waaronder Yellowstone met z'n geisers. En ook in Amerika ga ik voor de ontmoeting met een grizzly beer, of een gewone zwarte of bruine beer is ook prima.

Onnodig te zeggen dat we heel veel zin hebben in deze roadtrip. Heerlijk in een eigen auto zelf bepalen waar en wanneer we gaan of staan.

Het thuisfront wil ik weer op de hoogte houden via dit blog. Als we ergens internet hebben kan ik mijn verhaaltjes en enkele foto's plaatsen, dus check af en toe of ik wat geschreven heb of vul je emailadres in en krijg een berichtje als er iets te lezen valt.

Liefs en groetjes,
Annemarie

O yeah ik ben de eerste! Een fijne vakantie gewenst en goede vlucht. Groetjes, Rosalie

Rosalie 2015-06-10 21:10:48

Grappig nu kan ik ook mezelf volgen! Ik heb ook superveel zin in onze 'thelma&Louise' roadtrip maar dan met een beter einde dwz veilig thuis. Nog ff voorpret en aftellen dan op naar de eerste stop Seattle. Tot dinsdag!

Leonie 2015-06-10 21:39:30

Heel veel plezier. Goede reis

Riet van Munster 2015-06-11 09:00:58

Leuk hoor zo'n reis, heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de verslagen Groetjes Sabine

Sabine 2015-06-11 14:39:22

Dit wordt weer een mooie reis! Heel veel plezier en een fijne vakantie. Ik hoop op veel stof tot schrijven :-) Dikke kus, Anniek

Anniek 2015-06-11 18:03:43

Lieve Annemarie, heel prettig dat je vakantie bijna aanstaande is en maak er iets moois van. We horen van de situatie met je ouders, na meer dan vijftig jaar te worden gescheiden is zo triest voor beiden maar spijtig onontkoombaar. Je reis wordt voor ons ook weer meegenieten op afstand. En naar wij hopen zijn the close encounters met de beren ook op gepaste afstand!! Heel veel plezier lieverd en goede reis. Lieve groeten uit België xx

Ellen en Richàrd 2015-06-11 20:44:50

op verzoek op schrift heel veel genot in Canada en Amerika en ik ga je volgen en meereizen . Jullie gaan alleszins een prachtige reis maken. En je weet wat is gezegd heb, luister naar mijn advies, Je wilt niet te close worden met deze teddy's. Voorzichtig mijn zoetje, have fun en veel schrijven als je wilt xx je Jef.